سفارش تبلیغ
صبا ویژن

har an che az del barayad

تست هوش

    نظر

یه بنده خدایی بود تویکی از شهرهای مرزی ایران که خیلی دلش می خواست تو یه شرکت درست حسابی کارکنه واین فکر مدام مشغولش کرده بود تا اینکه تو خیابون چشمش افتاد به یه تابلو شرکت بزرگ.انگار گمشده اش روپیدا کرده بود .خلاصه سرتون رو درد نیارم .کوبید اومد تهران ورفت معاونت محترم منابع انسانی شرکت،اونجا بهش گفتند باید تقاضا بدی تا توی کمیته مطرح بشه ، بعد مصاحبه،بعدگزینش،واگه این مراحل رو طی کردی دوباره بیا پیش ما!از اونجایی که این آقا خیلی مصمم بود دنبال کار افتاد وبعد از یکی دوماه گزینش رو هم طی کرد ودوباره اومدهمونجا،یه برگه بهش دادند وگفتند برو معاونت محترم اشخاص تا معاینه بشی!

در معاونت اشخاص چهارتا دکتر متخصص به عبارت:دندانپزشک،چشم پزشک،متخصص قلب وعروق ومتخصص گوش وحلق وبینی رو به او معرفی کردند تا معاینات انجام شه.

از اونجایی که این اقا از راه دوری اومده بود،قرار شد تمام معاینات او دریک روز انجام شه والبته خوشبختانه مطب تمام پزشکه ها در یک ساختمان بود ونیازی به صرف زمان برای رفتن از این مطب به اون مطب نبود.

با هر زحمتی بود از تمام این دکترها وقت معاینه گرفت که این زمانها عبارت بودند از:نه صبح،یازده ونیم صبح،یک بعدازظهر،سه ونیم بعد از ظهر که البته با توجه به تخصص هر پزشک ممکن بود هر ویزیت نیم ساعت یا یک ساعت طول بکشه.

1 - قرار ویزیت های یک ساعته این آقا برای دکتر صمدی ودندانپزشک اختصاص یافت.

2 – زمان ویزیت او توسط دکتر واحدی نیم ساعت بود.

3 – دکتر شمقدری متخصص قلب وعروق است.

4 – زمان ملاقات او با چشم پزشک برای ساعت نه یا یک بعدازظهربرنامه ریزی نشده بود.

5 – این اقا دکتر گوش وحلق وبینی خود را قبل از دکتر واحدی وبعد از ویزیت دکتر سهرابی دید.

6 – قرار ویزیت او توسط دکتر سهرابی ساعت 9 صبح نبود.

شما باید زمان ملاقات هر دکترها،تخصص آنها،ومدت زمانی که معاینه طول می کشد وهمچنین نام هر متخصص را پیداکنید!

نام دکتر

مدت زمان ویزیت

تخصص

زمان

 

 

 

9 صبح

 

 

 

30/11صبح

 

 

 

1بعدازظهر

 

 

 

30/3بعداز ظهر